• B-dul Corneliu Coposu nr. 2-4
  • +40-0269-215050
  • secretariat@scjus.ro
Portal Medical
Consiliul judetean Sibiu ANMCS
logo Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Sibiu
  • Acasa
  • Despre spital
    • Descriere spital
    • Istoric
    • Organizare și funcționare
      • Structură organizatorică
      • Organigrama
    • Conducere
      • Comitetul director
      • Consiliul de adminstratie
      • Program audiențe
    • Regulamente
      • Regulament de organizare și funcționare (ROF)
      • Regulament intern (RI)
      • Contract colectiv de muncă
      • Codul de etică SCJUS
      • Ghid priv. prevenirea si combaterea hartuirii pe criteriul de sex, precum si a hartuirii morale la locul de munca
    • Rapoarte de activitate
      • Raport de activitate SCJU Sibiu
      • Consiliul etic
      • Raport anual – Centralizator IAAM
      • Transplant de organe
    • Transparența veniturilor salariale
    • Declarația managerului – implementarea sistemului de management al calității
  • Structura
    • Secții
    • Ambulatoriu de Stomatologie
    • Ambulatoriu de Specialitate
  • Informatii Pacienti
    • Condiții de internare
    • Informații externare
    • Informaţii coplată
    • Informații privind pachetele de servicii medicale şi listele cu tarife – CJASibiu
    • Tarife
    • GHID-Prevenirea infecțiilor asociate asistenței medicale ca pacient/vizitator
    • Instrucțiuni – Pregătirea pacientului pentru recoltarea probelor biologice
    • Rezultate analize online
    • Programari Online
    • Listă medici de gardă
    • Medici acreditați policlinică
    • Ghidul asiguratului
    • Calitatea de asigurat
    • Drepturile si obligatiile pacientului
    • Programe și proiecte
    • Modul de accesare a serviciilor oferite de spital
    • Tipuri de investigații paraclinice
    • Informații pentru părinți
    • Îngrijire și asistență
    • Educatie sanitara si preventie
      • Informare pacienți COVID19
      • Recuperarea activă, mobilizarea precoce și stilul sănătos de viață a pacientului
    • Chestionar de evaluare
    • Proceduri
  • Informații financiare
    • Bugetul de venituri și cheltuieli
    • Programe Naționale de Sănătate
    • Bilanț
    • Detalierea cheltuielilor si contul de executie
    • Contracte
      • Casa de Asigurări de Sănătate Sibiu
    • Cheltuieli
    • Investiții
  • Interes Public
    • Comunicate și anunțuri
    • Reglementarea accesului mass-media în spital
    • Declaratii de avere (ghidul și procedura de completare)
    • Transparența veniturilor salariale
    • Legislație
      • Legi in vigoare
      • Regulament intern (RI)
    • Aplicare Lege 544/2001
      • Listă informații de interes public
      • Modele de cereri și reclamații
      • Legislație
    • Integritate Instituțională
      • Declarație asumare agendă – implementare SNA 2021-2025
      • Plan Integritate SNA 2021-2025
      • Raport anual de evaluare a incidentelor de integritate
      • Raport anual – Conduită personal contractual
      • Decizie desemnare persoană responsabilă – Avertizări în interes public
      • Arhivă (SNA 2016-2020)
    • Arhivă – Achiziții publice
      • Achiziții directe
      • Achiziții servicii anexa 2b
      • Regulament atribuire contracte
      • Norme de aplicare a regulamentului
      • Anexe
    • Protecția datelor personale
    • Politica Cookies
  • Concursuri si Examene
    • Arhivă anunțuri
    • Anunturi 2025
    • Anunturi 2024
    • Formulare
  • Contact
    • WebMail Scjus
    • Telefoane interne
    • Uz Intern
  • Acasa
  • Despre spital
    • Descriere spital
    • Istoric
    • Organizare și funcționare
      • Structură organizatorică
      • Organigrama
    • Conducere
      • Comitetul director
      • Consiliul de adminstratie
      • Program audiențe
    • Regulamente
      • Regulament de organizare și funcționare (ROF)
      • Regulament intern (RI)
      • Contract colectiv de muncă
      • Codul de etică SCJUS
      • Ghid priv. prevenirea si combaterea hartuirii pe criteriul de sex, precum si a hartuirii morale la locul de munca
    • Rapoarte de activitate
      • Raport de activitate SCJU Sibiu
      • Consiliul etic
      • Raport anual – Centralizator IAAM
      • Transplant de organe
    • Transparența veniturilor salariale
    • Declarația managerului – implementarea sistemului de management al calității
  • Structura
    • Secții
    • Ambulatoriu de Stomatologie
    • Ambulatoriu de Specialitate
  • Informatii Pacienti
    • Condiții de internare
    • Informații externare
    • Informaţii coplată
    • Informații privind pachetele de servicii medicale şi listele cu tarife – CJASibiu
    • Tarife
    • GHID-Prevenirea infecțiilor asociate asistenței medicale ca pacient/vizitator
    • Instrucțiuni – Pregătirea pacientului pentru recoltarea probelor biologice
    • Rezultate analize online
    • Programari Online
    • Listă medici de gardă
    • Medici acreditați policlinică
    • Ghidul asiguratului
    • Calitatea de asigurat
    • Drepturile si obligatiile pacientului
    • Programe și proiecte
    • Modul de accesare a serviciilor oferite de spital
    • Tipuri de investigații paraclinice
    • Informații pentru părinți
    • Îngrijire și asistență
    • Educatie sanitara si preventie
      • Informare pacienți COVID19
      • Recuperarea activă, mobilizarea precoce și stilul sănătos de viață a pacientului
    • Chestionar de evaluare
    • Proceduri
  • Informații financiare
    • Bugetul de venituri și cheltuieli
    • Programe Naționale de Sănătate
    • Bilanț
    • Detalierea cheltuielilor si contul de executie
    • Contracte
      • Casa de Asigurări de Sănătate Sibiu
    • Cheltuieli
    • Investiții
  • Interes Public
    • Comunicate și anunțuri
    • Reglementarea accesului mass-media în spital
    • Declaratii de avere (ghidul și procedura de completare)
    • Transparența veniturilor salariale
    • Legislație
      • Legi in vigoare
      • Regulament intern (RI)
    • Aplicare Lege 544/2001
      • Listă informații de interes public
      • Modele de cereri și reclamații
      • Legislație
    • Integritate Instituțională
      • Declarație asumare agendă – implementare SNA 2021-2025
      • Plan Integritate SNA 2021-2025
      • Raport anual de evaluare a incidentelor de integritate
      • Raport anual – Conduită personal contractual
      • Decizie desemnare persoană responsabilă – Avertizări în interes public
      • Arhivă (SNA 2016-2020)
    • Arhivă – Achiziții publice
      • Achiziții directe
      • Achiziții servicii anexa 2b
      • Regulament atribuire contracte
      • Norme de aplicare a regulamentului
      • Anexe
    • Protecția datelor personale
    • Politica Cookies
  • Concursuri si Examene
    • Arhivă anunțuri
    • Anunturi 2025
    • Anunturi 2024
    • Formulare
  • Contact
    • WebMail Scjus
    • Telefoane interne
    • Uz Intern

Bugetul de venituri și cheltuieli

  • Acasă
  •  
  • Bugetul de venituri și cheltuieli

Bugetul centralizat al institutiilor publice si activitatilor finantate integral sau partial din venituri proprii si subventii

24 Aprilie 2025

Bugetul centralizat al institutiilor publice si activitatilor finantate integral sau partial din venituri proprii si subventii

20 Martie 2025

Bugetul centralizat al institutiilor publice si activitatilor finantate integral sau partial din venituri proprii si subventii

19 Decembrie 2024

Bugetul centralizat al institutiilor publice si activitatilor finantate integral sau partial din venituri proprii si subventii

08 Februarie 2024

Bugetul centralizat al institutiilor publice si activitatilor finantate integral sau partial din venituri proprii si subventii

22 Decembrie 2023

Bugetul centralizat al institutiilor publice si activitatilor finantate integral sau partial din venituri proprii si subventii

02 Februarie 2023

Bugetul centralizat al institutiilor publice si activitatilor finantate integral sau partial din venituri proprii si subventii

19 Decembrie 2022

Bugetul centralizat al institutiilor publice si activitatilor finantate integral sau partial din venituri proprii si subventii

07 Februarie 2022

Bugetul centralizat al institutiilor publice si activitatilor finantate integral sau partial din venituri proprii si subventii

22 Decembrie 2021

Bugetul centralizat al institutiilor publice si activitatilor finantate integral sau partial din venituri proprii si subventii

31 Martie 2021

Bugetul centralizat al institutiilor publice si activitatilor finantate integral sau partial din venituri proprii si subventii

22 Decembrie 2020

Bugetul centralizat al institutiilor publice si activitatilor finantate integral sau partial din venituri proprii si subventii 

30 Aprilie 2020

Bugetul centralizat al institutiilor publice si activitatilor finantate integral sau partial din venituri proprii si subventii 

06 Februarie 2020

Bugetul centralizat al institutiilor publice si activitatilor finantate integral sau partial din venituri proprii si subventii 

12 Decembrie 2019

Bugetul centralizat al institutiilor publice si activitatilor finantate integral sau partial din venituri proprii si subventii 

31 August 2019

Bugetul centralizat al institutiilor publice si activitatilor finantate integral sau partial din venituri proprii si subventii

INITIAL – 31 Martie 2019

Bugetul centralizat al institutiilor publice si activitatilor finantate integral sau partial din venituri proprii si subventii

12 Decembrie 2018

Bugetul centralizat al institutiilor publice si activitatilor finantate integral sau partial din venituri proprii si subventii 

16 Octombrie 2018

Bugetul centralizat al institutiilor publice si activitatilor finantate integral sau partial din venituri proprii si subventii 

31 Martie 2018

Bugetul centralizat al institutiilor publice si activitatilor finantate integral sau partial din venituri proprii si subventii 

21 Decembrie 2017

Bugetul centralizat al institutiilor publice si activitatilor finantate integral sau partial din venituri proprii si subventii 

31 Octombrie 2017

Bugetul centralizat al institutiilor publice si activitatilor finantate integral sau partial din venituri proprii si subventii 

INITIAL – 02 Ianuarie 2017

  • Găsește-ne pe hartă

    Găsește-ne pe hartă

  • Sună pentru o programare

    0269-504120

  • Contacteaza-ne

    Trimite un Email

Despre spital

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu, este o unitate sanitară cu paturi, de utilitate publică, ce are ca scop asigurarea de servicii medicale (preventive, curative, de recuperare şi paleative) şi asigurarea stării de sănătate a populaţiei.

  • B-dul Corneliu Coposu nr. 2-4
    Sibiu, România
  • 0269 215 050
  • secretariat@scjus.ro

Link-uri utile

  • Direcția de Sănătate Publică Sibiu
  • Casa de Asigurări de Sănătate Sibiu
  • Ministerul Sănătății Publice
  • Consiliul Județean Sibiu
  • Colegiul Medicilor din România
  • Ordinul Asistenților Medicali din România

Postări recente

  • Premieră medicală la Spitalul Clinic Județean de Urgență Sibiu: intervenție complexă realizată în echipă pentru tratarea unei afecțiuni biliare severe 30/04/2025
  • Informare program SCJU Sibiu în perioada 1-4 Mai 29/04/2025
  • Informare program SCJU Sibiu sărbători pascale 16/04/2025
  • Premieră medicală la nivel local, la Spitalul Clinic Județean de Urgență Sibiu 20/02/2025
  • Comunicat-Campanie: Redirecționează 3,5% din impozitul pe venit și susține Spitalul Județean Sibiu 19/02/2025
© 2021 Toate drepturile rezervate
  • Confidențialitate
  • Declarație manager