• B-dul Corneliu Coposu nr. 2-4
  • +40-0269-215050
  • secretariat@scjus.ro
Portal Medical
Consiliul judetean Sibiu ANMCS
logo Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Sibiu
  • Acasa
  • Despre spital
    • Descriere spital
    • Istoric
    • Organizare și funcționare
      • Structură organizatorică
      • Organigrama
    • Conducere
      • Comitetul director
      • Consiliul de adminstratie
      • Program audiențe
    • Regulamente
      • Regulament de organizare și funcționare (ROF)
      • Regulament intern (RI)
      • Contract colectiv de muncă
      • Codul de etică SCJUS
      • Ghid priv. prevenirea si combaterea hartuirii pe criteriul de sex, precum si a hartuirii morale la locul de munca
    • Rapoarte de activitate
      • Raport de activitate SCJU Sibiu
      • Consiliul etic
      • Raport anual – Centralizator IAAM
      • Transplant de organe
    • Transparența veniturilor salariale
    • Declarația managerului – implementarea sistemului de management al calității
  • Structura
    • Secții
    • Ambulatoriu de Stomatologie
    • Ambulatoriu de Specialitate
  • Informatii Pacienti
    • Condiții de internare
    • Informații externare
    • Informaţii coplată
    • Informații privind pachetele de servicii medicale şi listele cu tarife – CJASibiu
    • Tarife
    • GHID-Prevenirea infecțiilor asociate asistenței medicale ca pacient/vizitator
    • Instrucțiuni – Pregătirea pacientului pentru recoltarea probelor biologice
    • Rezultate analize online
    • Programari Online
    • Listă medici de gardă
    • Medici acreditați policlinică
    • Ghidul asiguratului
    • Calitatea de asigurat
    • Drepturile si obligatiile pacientului
    • Programe și proiecte
    • Modul de accesare a serviciilor oferite de spital
    • Tipuri de investigații paraclinice
    • Informații pentru părinți
    • Îngrijire și asistență
    • Educatie sanitara si preventie
      • Informare pacienți COVID19
      • Recuperarea activă, mobilizarea precoce și stilul sănătos de viață a pacientului
    • Chestionar de evaluare
    • Proceduri
  • Informații financiare
    • Bugetul de venituri și cheltuieli
    • Programe Naționale de Sănătate
    • Bilanț
    • Detalierea cheltuielilor si contul de executie
    • Contracte
      • Casa de Asigurări de Sănătate Sibiu
    • Cheltuieli
    • Investiții
  • Interes Public
    • Comunicate și anunțuri
    • Reglementarea accesului mass-media în spital
    • Declaratii de avere (ghidul și procedura de completare)
    • Transparența veniturilor salariale
    • Legislație
      • Legi in vigoare
      • Regulament intern (RI)
    • Aplicare Lege 544/2001
      • Listă informații de interes public
      • Modele de cereri și reclamații
      • Legislație
    • Integritate Instituțională
      • Declarație asumare agendă – implementare SNA 2021-2025
      • Plan Integritate SNA 2021-2025
      • Raport anual de evaluare a incidentelor de integritate
      • Raport anual – Conduită personal contractual
      • Decizie desemnare persoană responsabilă – Avertizări în interes public
      • Arhivă (SNA 2016-2020)
    • Arhivă – Achiziții publice
      • Achiziții directe
      • Achiziții servicii anexa 2b
      • Regulament atribuire contracte
      • Norme de aplicare a regulamentului
      • Anexe
    • Protecția datelor personale
    • Politica Cookies
  • Concursuri si Examene
    • Arhivă anunțuri
    • Anunturi 2025
    • Anunturi 2024
    • Formulare
  • Contact
    • WebMail Scjus
    • Telefoane interne
    • Uz Intern
  • Acasa
  • Despre spital
    • Descriere spital
    • Istoric
    • Organizare și funcționare
      • Structură organizatorică
      • Organigrama
    • Conducere
      • Comitetul director
      • Consiliul de adminstratie
      • Program audiențe
    • Regulamente
      • Regulament de organizare și funcționare (ROF)
      • Regulament intern (RI)
      • Contract colectiv de muncă
      • Codul de etică SCJUS
      • Ghid priv. prevenirea si combaterea hartuirii pe criteriul de sex, precum si a hartuirii morale la locul de munca
    • Rapoarte de activitate
      • Raport de activitate SCJU Sibiu
      • Consiliul etic
      • Raport anual – Centralizator IAAM
      • Transplant de organe
    • Transparența veniturilor salariale
    • Declarația managerului – implementarea sistemului de management al calității
  • Structura
    • Secții
    • Ambulatoriu de Stomatologie
    • Ambulatoriu de Specialitate
  • Informatii Pacienti
    • Condiții de internare
    • Informații externare
    • Informaţii coplată
    • Informații privind pachetele de servicii medicale şi listele cu tarife – CJASibiu
    • Tarife
    • GHID-Prevenirea infecțiilor asociate asistenței medicale ca pacient/vizitator
    • Instrucțiuni – Pregătirea pacientului pentru recoltarea probelor biologice
    • Rezultate analize online
    • Programari Online
    • Listă medici de gardă
    • Medici acreditați policlinică
    • Ghidul asiguratului
    • Calitatea de asigurat
    • Drepturile si obligatiile pacientului
    • Programe și proiecte
    • Modul de accesare a serviciilor oferite de spital
    • Tipuri de investigații paraclinice
    • Informații pentru părinți
    • Îngrijire și asistență
    • Educatie sanitara si preventie
      • Informare pacienți COVID19
      • Recuperarea activă, mobilizarea precoce și stilul sănătos de viață a pacientului
    • Chestionar de evaluare
    • Proceduri
  • Informații financiare
    • Bugetul de venituri și cheltuieli
    • Programe Naționale de Sănătate
    • Bilanț
    • Detalierea cheltuielilor si contul de executie
    • Contracte
      • Casa de Asigurări de Sănătate Sibiu
    • Cheltuieli
    • Investiții
  • Interes Public
    • Comunicate și anunțuri
    • Reglementarea accesului mass-media în spital
    • Declaratii de avere (ghidul și procedura de completare)
    • Transparența veniturilor salariale
    • Legislație
      • Legi in vigoare
      • Regulament intern (RI)
    • Aplicare Lege 544/2001
      • Listă informații de interes public
      • Modele de cereri și reclamații
      • Legislație
    • Integritate Instituțională
      • Declarație asumare agendă – implementare SNA 2021-2025
      • Plan Integritate SNA 2021-2025
      • Raport anual de evaluare a incidentelor de integritate
      • Raport anual – Conduită personal contractual
      • Decizie desemnare persoană responsabilă – Avertizări în interes public
      • Arhivă (SNA 2016-2020)
    • Arhivă – Achiziții publice
      • Achiziții directe
      • Achiziții servicii anexa 2b
      • Regulament atribuire contracte
      • Norme de aplicare a regulamentului
      • Anexe
    • Protecția datelor personale
    • Politica Cookies
  • Concursuri si Examene
    • Arhivă anunțuri
    • Anunturi 2025
    • Anunturi 2024
    • Formulare
  • Contact
    • WebMail Scjus
    • Telefoane interne
    • Uz Intern

Legi in vigoare

  • Acasă
  •  
  • Legi in vigoare
  • OUG nr. 158 din 2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate
  • OUG nr. 148 din 2005 privind sustinerea familiei in vederea cresterii copilului
  • OUG nr. 96 din 2003 privind protectia maternitatii la locul de munca
  • Ordonanta nr.18 2009 privind organizarea si finantarea rezidentiatului
  • ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 158 din 2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate
  • ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 144 din 2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical si a profesiei de moasa precum si organizarea si functionarea ordinului asistentilor medicali si moaselor din Romania
  • Ordin nr.2.021 din 2008 Norme metodologice privind Sistemul national de asistenta medicala de urgenta si de prim ajutor calificat
  • Ordin nr. 919 din 2006 – Norme metodologice de inregistrare, stocare, prelucrare si transmitere a informatiilor legate de activitatea spitalului
  • Ordin nr. 914 din 2006 privind normele pentru obtinerea autorizatiei sanitare de functionare de catre spitale
  • ORDIN nr. 904 din 2006 pentru aprobarea Normelor referitoare la implementarea regulilor de buna practica in desfasurarea studiilor clinice efectuate cu medicamente de uz uman
  • Ordin nr. 870 din 2011 privind aprobarea formularelor de prescriptie medicala cu regim special pentru medicamente cu si fara contributie personala
  • Ordin nr. 870 din 2004 regulament privind timpul de munca, organizarea si efectuarea garzilor in unitatile publice din sectorul sanitar
  • ORDIN nr. 868 542-2011 privind modelul unic al biletului de trimitere pentru investigatii paraclinice
  • Ordin nr. 867 din 2015 privind tratamentul endovascular al pacientilor criticicu leziuni vasculare periferice acute
  • Ordin nr. 867 din 2011 privind biletul de trimitere si biletul de internare utilizat in sistemul asigurarilor sociale de sanatate
  • Ordin nr. 832 din 2008 formularele de prescriptie medicala cu regim special pentru medicamente cu si fara contributie personala
  • Ordin nr. 813 din 2015 Planul sectorial al MS de finantare a cercetarii in domeniul medical 2015-2017
  • ORDIN nr. 705 din 19 iulie 2021 documente justificative privind raportarea activitatii realizate de catre furnizorii de servicii medicale
  • ORDIN nr. 641 din 2021 reguli confirmare date pacienti spitalizati si metodologie evaluare cazuri neconfirmate
  • Ordin nr. 460 din 2010 metodologia transmiterii rapoartelor aferente programelor nationale de sanatate cu scop curativ
  • Ordin nr. 457 din 2001 denumire si codificare structuri organizatorice ale unitatilor sanitare din Romania
  • ORDIN nr. 450 din 2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii 346 2002 privind asigurarea pentru accidente de munca si boli profesionale
  • Ordin nr. 446 din 2015 privind tratamentul pacientilor critici cu leziuni traumatice acute
  • ORDIN nr. 402 din 2006 pentru aprobarea listei privindmaterialele sanitare specifice finantate din Fondul national unic de asigurari sociale de sanatate in anul 2006 in cadrul subprogramelor
  • ORDIN nr. 346 din 2006 pentru aprobarea Normelor privind stabilirea limitelor de asigurare pentru furnizorii care intra in relatii contractuale cu CAS
  • Ordin nr. 268 din 2013 Lista materialelor sanitare de care beneficiaza bolnavii inclusi in programele nationale de sanatate curative
  • ORDIN nr. 221 din 15 mai 2007 privind aprobarea Protocolului de practica pentru prescrierea, monitorizarea si decontarea medicamentelor in cazul poliartritei reumatoide
  • ORDIN nr. 180 din 30 martie 2022 programe nationale 2022 si 2023
  • ORDIN nr. 15 din 2018 privind aprobarea normelor de aplicare a prevederilor OUG 158-2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate
  • ORDIN nr. 9.112 din 2006 pentru aprobarea Reglementarilor specifice privind expunerile medicale la radiatii ionizante pentru cercetarea medicala si biomedicala
  • ORDIN nr. 5 din 2020 privind tratamentul si ingrijirea pacientilor critici din sectiile ATI adulti-copii si terapie intensiva nou nascuti
  • Ordin nr. 1.782 din 2006 privind inregistrarea si raportarea statistica a pacientilor care primesc servicii medicale
  • Ordin nr. 1.764 din 2006 privind clasificarea spitalelor
  • Ordin nr. 1.706 din 2007 privind organizarea unitatilor de primire a urgentelor
  • ORDIN nr. 1.549 din 29 noiembrie 2018 pentru aprobarea Normelor metodologice privind stabilirea documentelor justificative pt dobandirea calitatii de asigurat
  • Ordin nr. 1.470 din 2011 criterii privind angajarea si promovarea in functii, grade si trepte profesionale a personalului contractual din unitatile sanitare publice din sector
  • ORDIN nr. 1.410 din 12 decembrie 2016 privind aprobarea normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr 46 2003
  • Ordin nr. 1.365 din 2008 privind paza si regimul de acces in unitatile sanitare publice cu paturi
  • ORDIN nr. 1.192 din 1 iulie 2020 model concediu medical si modul de completare
  • ORDIN nr. 1.101 din 2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitatile sanitare
  • ORDIN nr. 1.100 din 2005 privind introducerea decontului decontului de cheltuieli ce se elibereaza pacientului pentru serviciile medicale primite
  • ORDIN nr. 1.091 din 2006 privind aprobarea protocoalelor de transfer interclinic la pacientului critic
  • ORDIN nr. 1.077 din 2006 pentru aprobarea Normelor privind instruirea profesionala a persoanei desemnate pentru asigurarea calitatii tesuturilor sau celulelor umane procesate sau utilizate in scop terapeutic
  • ORDIN nr. 1.076 din 2006 pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a comisiei de avizare a donarii de la donatorul viu
  • ORDIN nr. 1.061 din 2006 pentru aprobarea organizarii desfasurarii programului national de diabet zaharat
  • Legea nr.53 din 2003 – Codul muncii
  • Legea nr. 46 din 2003 a drepturilor pacientului
  • LEGE nr. 346 din 2002 privind asigurarea pentru accidente de munca si boli profesionale
  • LEGE nr. 339 din 2005 privind regimul juridic al plantelor, substantelor si preparatelor stupefiante si psihotrope
  • LEGE nr. 319 din 2006 a securitatii si sanatatii in munca
  • LEGE nr. 272 din 2004 privind protectia si promovarea drepturilor copilului
  • LEGE nr. 104 din 2003 privind manipularea cadavrelor umane si prelevarea organelor si tesuturilor de la cadavre in vederea transplantului
  • LEGE nr. 95 din 2006 privind reforma in domeniul sanatatii
  • Hotararea nr. 720 din 2008 Lista cuprinzand denumirile comune internationale corespunzatoare medicamentelor de care beneficiaza asiguratii
  • Hotarare nr. 900 din 2012 norme privind cardul national de asigurari sociale de sanatate
  • HOTĂRÂRE nr. 696 din 2021 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a contractului cadru 2021-2022
  • Hotarare nr. 451 din 2004 privind Norme metodologice de aplicare a Legii 104-2003 privind manipularea cadavrelor umane
  • HOTĂRÂRE nr. 423 din 2020 pentru aprobarea Listei cuprinzand uegentele medicochirurgicale, precum si bolile infectocontagioase din grupa A
  • Hotarare nr. 153 din 2018 privind stabilirea locurilor de munca, a categoriilor de personal, a marimii concrete a sporului pentru conditii de munca
  • HOTĂRÂRE nr. 1.915 din 22 decembrie 2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prev lg 339-2005 privind regimul juridic al plantelor, substantelor si preparatelor stupefiante si psihotrope
  • Hotarare nr. 1.425 din 2006 norme metodologice de aplicare a Legii securitatii si sanatatii in munca nr.319-2006
  • Hotarare nr. 1.103 din 2014 Metodologie pentru prevenirea abandonului de copii in unitati sanitare
  • Ordin nr. 564 din 2021 protocoalele terapeutice privind prescrierea medicamentelor aferente denumirilor comune internationale
  • Ordin nr. 1.141 din 2007 privind pregatirea prin rezidentiat
  • Găsește-ne pe hartă

    Găsește-ne pe hartă

  • Sună pentru o programare

    0269-504120

  • Contacteaza-ne

    Trimite un Email

Despre spital

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu, este o unitate sanitară cu paturi, de utilitate publică, ce are ca scop asigurarea de servicii medicale (preventive, curative, de recuperare şi paleative) şi asigurarea stării de sănătate a populaţiei.

  • B-dul Corneliu Coposu nr. 2-4
    Sibiu, România
  • 0269 215 050
  • secretariat@scjus.ro

Link-uri utile

  • Direcția de Sănătate Publică Sibiu
  • Casa de Asigurări de Sănătate Sibiu
  • Ministerul Sănătății Publice
  • Consiliul Județean Sibiu
  • Colegiul Medicilor din România
  • Ordinul Asistenților Medicali din România

Postări recente

  • Premieră medicală la Spitalul Clinic Județean de Urgență Sibiu: intervenție complexă realizată în echipă pentru tratarea unei afecțiuni biliare severe 30/04/2025
  • Informare program SCJU Sibiu în perioada 1-4 Mai 29/04/2025
  • Informare program SCJU Sibiu sărbători pascale 16/04/2025
  • Premieră medicală la nivel local, la Spitalul Clinic Județean de Urgență Sibiu 20/02/2025
  • Comunicat-Campanie: Redirecționează 3,5% din impozitul pe venit și susține Spitalul Județean Sibiu 19/02/2025
© 2021 Toate drepturile rezervate
  • Confidențialitate
  • Declarație manager