• B-dul Corneliu Coposu nr. 2-4
  • +40-0269-215050
  • secretariat@scjus.ro
Portal Medical
Consiliul judetean Sibiu ANMCS
logo Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Sibiu
  • Acasa
  • Despre spital
    • Descriere spital
    • Istoric
    • Organizare și funcționare
      • Structură organizatorică
      • Organigrama
    • Conducere
      • Comitetul director
      • Consiliul de adminstratie
      • Program audiențe
    • Regulamente
      • Regulament de organizare și funcționare (ROF)
      • Regulament intern (RI)
      • Contract colectiv de muncă
      • Codul de etică SCJUS
      • Ghid priv. prevenirea si combaterea hartuirii pe criteriul de sex, precum si a hartuirii morale la locul de munca
    • Rapoarte de activitate
      • Raport de activitate SCJU Sibiu
      • Consiliul etic
      • Raport anual – Centralizator IAAM
      • Transplant de organe
    • Transparența veniturilor salariale
    • Declarația managerului – implementarea sistemului de management al calității
  • Structura
    • Secții
    • Ambulatoriu de Stomatologie
    • Ambulatoriu de Specialitate
  • Informatii Pacienti
    • Condiții de internare
    • Informații externare
    • Informaţii coplată
    • Informații privind pachetele de servicii medicale şi listele cu tarife – CJASibiu
    • Tarife
    • GHID-Prevenirea infecțiilor asociate asistenței medicale ca pacient/vizitator
    • Instrucțiuni – Pregătirea pacientului pentru recoltarea probelor biologice
    • Rezultate analize online
    • Programari Online
    • Listă medici de gardă
    • Medici acreditați policlinică
    • Ghidul asiguratului
    • Calitatea de asigurat
    • Drepturile si obligatiile pacientului
    • Programe și proiecte
    • Modul de accesare a serviciilor oferite de spital
    • Tipuri de investigații paraclinice
    • Informații pentru părinți
    • Îngrijire și asistență
    • Educatie sanitara si preventie
      • Informare pacienți COVID19
      • Recuperarea activă, mobilizarea precoce și stilul sănătos de viață a pacientului
    • Chestionar de evaluare
    • Proceduri
  • Informații financiare
    • Bugetul de venituri și cheltuieli
    • Programe Naționale de Sănătate
    • Bilanț
    • Detalierea cheltuielilor si contul de executie
    • Contracte
      • Casa de Asigurări de Sănătate Sibiu
    • Cheltuieli
    • Investiții
  • Interes Public
    • Comunicate și anunțuri
    • Reglementarea accesului mass-media în spital
    • Declaratii de avere (ghidul și procedura de completare)
    • Transparența veniturilor salariale
    • Legislație
      • Legi in vigoare
      • Regulament intern (RI)
    • Aplicare Lege 544/2001
      • Listă informații de interes public
      • Modele de cereri și reclamații
      • Legislație
    • Integritate Instituțională
      • Declarație asumare agendă – implementare SNA 2021-2025
      • Plan Integritate SNA 2021-2025
      • Raport anual de evaluare a incidentelor de integritate
      • Raport anual – Conduită personal contractual
      • Decizie desemnare persoană responsabilă – Avertizări în interes public
      • Arhivă (SNA 2016-2020)
    • Arhivă – Achiziții publice
      • Achiziții directe
      • Achiziții servicii anexa 2b
      • Regulament atribuire contracte
      • Norme de aplicare a regulamentului
      • Anexe
    • Protecția datelor personale
    • Politica Cookies
  • Concursuri si Examene
    • Arhivă anunțuri
    • Anunturi 2025
    • Anunturi 2024
    • Formulare
  • Contact
    • WebMail Scjus
    • Telefoane interne
    • Uz Intern
  • Acasa
  • Despre spital
    • Descriere spital
    • Istoric
    • Organizare și funcționare
      • Structură organizatorică
      • Organigrama
    • Conducere
      • Comitetul director
      • Consiliul de adminstratie
      • Program audiențe
    • Regulamente
      • Regulament de organizare și funcționare (ROF)
      • Regulament intern (RI)
      • Contract colectiv de muncă
      • Codul de etică SCJUS
      • Ghid priv. prevenirea si combaterea hartuirii pe criteriul de sex, precum si a hartuirii morale la locul de munca
    • Rapoarte de activitate
      • Raport de activitate SCJU Sibiu
      • Consiliul etic
      • Raport anual – Centralizator IAAM
      • Transplant de organe
    • Transparența veniturilor salariale
    • Declarația managerului – implementarea sistemului de management al calității
  • Structura
    • Secții
    • Ambulatoriu de Stomatologie
    • Ambulatoriu de Specialitate
  • Informatii Pacienti
    • Condiții de internare
    • Informații externare
    • Informaţii coplată
    • Informații privind pachetele de servicii medicale şi listele cu tarife – CJASibiu
    • Tarife
    • GHID-Prevenirea infecțiilor asociate asistenței medicale ca pacient/vizitator
    • Instrucțiuni – Pregătirea pacientului pentru recoltarea probelor biologice
    • Rezultate analize online
    • Programari Online
    • Listă medici de gardă
    • Medici acreditați policlinică
    • Ghidul asiguratului
    • Calitatea de asigurat
    • Drepturile si obligatiile pacientului
    • Programe și proiecte
    • Modul de accesare a serviciilor oferite de spital
    • Tipuri de investigații paraclinice
    • Informații pentru părinți
    • Îngrijire și asistență
    • Educatie sanitara si preventie
      • Informare pacienți COVID19
      • Recuperarea activă, mobilizarea precoce și stilul sănătos de viață a pacientului
    • Chestionar de evaluare
    • Proceduri
  • Informații financiare
    • Bugetul de venituri și cheltuieli
    • Programe Naționale de Sănătate
    • Bilanț
    • Detalierea cheltuielilor si contul de executie
    • Contracte
      • Casa de Asigurări de Sănătate Sibiu
    • Cheltuieli
    • Investiții
  • Interes Public
    • Comunicate și anunțuri
    • Reglementarea accesului mass-media în spital
    • Declaratii de avere (ghidul și procedura de completare)
    • Transparența veniturilor salariale
    • Legislație
      • Legi in vigoare
      • Regulament intern (RI)
    • Aplicare Lege 544/2001
      • Listă informații de interes public
      • Modele de cereri și reclamații
      • Legislație
    • Integritate Instituțională
      • Declarație asumare agendă – implementare SNA 2021-2025
      • Plan Integritate SNA 2021-2025
      • Raport anual de evaluare a incidentelor de integritate
      • Raport anual – Conduită personal contractual
      • Decizie desemnare persoană responsabilă – Avertizări în interes public
      • Arhivă (SNA 2016-2020)
    • Arhivă – Achiziții publice
      • Achiziții directe
      • Achiziții servicii anexa 2b
      • Regulament atribuire contracte
      • Norme de aplicare a regulamentului
      • Anexe
    • Protecția datelor personale
    • Politica Cookies
  • Concursuri si Examene
    • Arhivă anunțuri
    • Anunturi 2025
    • Anunturi 2024
    • Formulare
  • Contact
    • WebMail Scjus
    • Telefoane interne
    • Uz Intern

Legislație medicală

  • Acasă
  •  
  • Legislație medicală
  • HG nr. 140 din 2018 pentru aprobarea pachetelor de servicii şi a Contractului-cadru
  • Ordin nr. 397-836_2018 privind aprobarea Normelor de aplicare a HG nr. 140 din 2018
  • Ordinul 1410 din 12 decembrie 2016 privind aprobarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003
  • Legea nr. 264 din 19 iulie 2007 pentru modificarea si completarea Legii nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii
  • Ordin nr 221 din 2007 privind aprobarea Protocolului de practica pentru prescrierea, monitorizarea si decontarea medicamentelor in cazul poliartritei reumatoide
  • HOTARARE nr. 1915 din 22 decembrie 2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 339/2005 privind regimul juridic al plantelor, substantelor si preparatelor stupefiante si psihotrope
  • OUG 158 din 2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate actualizata la data 28 nov 2006
  • Norme din 5 septembrie 2006 privind stabilirea standardului de instruire profesionala a persoanei desemnate pentru asigurarea calitatii tesuturilor sau celulelor umane procesate sau utilizate in scop terapeutic
  • Ordinul nr 1076 din 5 septembrie 2006 pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a comisiei de avizare a donarii de la donatorul viu
  • Ordinul 1077 din 5 sept 2006 pentru aprobarea Normelor privind instruirea profesionala a persoanei desemnate pentru asigurarea calitatii tesuturilor sau celulelor umane procesate sau utilizate in scop terapeutic
  • ORDIN nr. 1.101 din 30 septembrie 2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare
  • Ordinul 346 din 2006 pentru aprobarea Normelor privind stabilirea limitelor de asigurare pentru furnizorii care intra In relatii contractuale cu CAS
  • Ordin nr. 868 din 2011 privind modelul unic al biletului de trimitere pt investigatii paraclinice
  • Ordin 904 din 2006 pentru aprobarea Normelor referitoare la implementarea regulilor de buna practica in desfasurarea studiilor clinice efectuate cu medicamente de uz uman
  • ORDIN nr 450 din 2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr 346 din 2002 privind asigurarea pentru accidente de munca si boli profesionale
  • Ordinul 1091 din 2006 privind aprobarea protocoalelor de transfer interclinic al pacientului critic (Anexa I.1, Anexa I.2, Anexa I.3)
  • Ordinul 9112 din 2006 pentru aprobarea Reglementarilor specifice privind expunerile medicale la radiatii ionizante pentru cercetarea medicala sau biomedicala
  • ORDIN nr 233 din 2006 pentru aprobarea modelului certificatului de concediu medical si a modului de completare
  • ORDIN nr. 15 din 5 ianuarie 2018 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale
  • Ordinul 402 din 2006 privind Lista cuprinzand materialele sanitare specifice finantate din Fondul national unic de asigurari sociale de sanatate in anul 2006 in cadrul subprogramelor
  • Ordinul nr. 1.100 din 14 octombrie 2005 privind introducerea decontului de cheltuieli ce se elibereazã pacientului pentru serviciile medicale primite
  • LEGE nr. 339 din 29 noiembrie 2005  privind regimul juridic al plantelor, substantelor si preparatelor stupefiante si psihotrope
  • OUG 144 din 28 octombrie 2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical si a profesiei de moasa precum si organizarea si functionarea ordinului asistentilor medicali si moaselor din Romania
  • ORDIN nr. 1.410 din 12 decembrie 2016 privind aprobarea Normelor de aplicare a legii drepturilor pacientului 46 din 2003
  • Legea 104 din 2003 (republicata) privind manipularea cadavrelor umane şi prelevarea organelor şi ţesuturilor de la cadavre în vederea transplantului
  • Legea nr 46 din 2003 privind drepturile pacientului
  • Legea 346 din 2002 (republicata) privind asigurarea pentru accidente de munca si boli profesionale
  • HG nr. 423 din 27 mai 2020 pentru aprobarea Listei cuprinzand urgentele medico-chirurgicale, precum si bolile infectocontagioase din grupa A, pentru care asiguratii beneficiaza de indemnizatie pentru incapacitate temporara de munca fara conditii de stagiu de cotizare
  • CODUL DE DEONTOLOGIE MEDICALĂ din 30 martie 2012 al Colegiului Medicilor din România
  • ORDIN 1061  pentru aprobarea organizarii si desfasurarii programului national de diabet zaharat
  • Procedura de verificare si atestare a nivelului profesional al medicilor care au intrerupt exercitarea profesiei ori sau aflat intr-o situatie de incompatibilitate pe o perioada mai mare de 5 ani
  • Găsește-ne pe hartă

    Găsește-ne pe hartă

  • Sună pentru o programare

    0269-504120

  • Contacteaza-ne

    Trimite un Email

Despre spital

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu, este o unitate sanitară cu paturi, de utilitate publică, ce are ca scop asigurarea de servicii medicale (preventive, curative, de recuperare şi paleative) şi asigurarea stării de sănătate a populaţiei.

  • B-dul Corneliu Coposu nr. 2-4
    Sibiu, România
  • 0269 215 050
  • secretariat@scjus.ro

Link-uri utile

  • Direcția de Sănătate Publică Sibiu
  • Casa de Asigurări de Sănătate Sibiu
  • Ministerul Sănătății Publice
  • Consiliul Județean Sibiu
  • Colegiul Medicilor din România
  • Ordinul Asistenților Medicali din România

Postări recente

  • Premieră medicală la Spitalul Clinic Județean de Urgență Sibiu: intervenție complexă realizată în echipă pentru tratarea unei afecțiuni biliare severe 30/04/2025
  • Informare program SCJU Sibiu în perioada 1-4 Mai 29/04/2025
  • Informare program SCJU Sibiu sărbători pascale 16/04/2025
  • Premieră medicală la nivel local, la Spitalul Clinic Județean de Urgență Sibiu 20/02/2025
  • Comunicat-Campanie: Redirecționează 3,5% din impozitul pe venit și susține Spitalul Județean Sibiu 19/02/2025
© 2021 Toate drepturile rezervate
  • Confidențialitate
  • Declarație manager